Seniorit osallistuivat virtuaaliseen liittokokoukseen omilta tietokoneiltaan – Katso täältä kuvat kokouksen tunnelmista!

Seniorit osallistuivat virtuaaliseen liittokokoukseen omista kodeistaan. Senioriliitto pyysi jäseniä lähettämään kuvia tunnelmistaan koneiden äärellä.

– Samalla voi neuloa vauvalle sukkaa, kun osallistuu kokoukseen, kommentoi Maire Hämeenniemi.

Vuokko Kangassuo Vaasan kansallisista senioreista liittokokouksessa.

Jussi Perttola ja Vuokko Kangassuo olivat Vaasassa Eläkeläisten toimintakeskuksen yläkerrassa kokoushuoneessa kokoustamassa.

– Kerrankin oli kuiva keli, Jussi Perttola kommentoi.

Jussi Perttola, Vaasan kansalliset seniorit

Lappeenrannan seniorit ry:n puheenjohtaja Birgitta Stjernvall-Järvi äänestämässä. Kuvaaja: Iikka Järvi

– Tällainen kuvasta olisi tullut, vaikka se olisi otettu kokouksen aikana. Ilmeisesti aikaisemmin pidetty harjoituskokous kannatti pitää, koska nyt kokous sujui hyvin. Toivottavasti tulevaisuudessakin kokoukseen voi osallistua etänä, jos ei ole mahdollista saapua kokouspaikalle, kertoo Taito Mastola.

Seppo Peltonen, Matinkylän seniorit ry, Espoo.

– Teema: Eläkeläisten asialla!

Senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina omassa kokousnurkassaan historiallisessa virtuaalisessa etäkokouksessa.

– Kotona työpöydän ääressä, asiaankuuluvasti pukeutuneena, kertoo Juhani Juvonen Ylitorniosta.

Timo Suomela, Rauman kansallisten senioreiden tiedottaja ja nettivastaava.

– Kiitoksia kokouksesta, terveisin kotini työhuoneesta. Hyvin sujui kokoustaminen, kommentoi Porin kansallisten senioreiden puheenjohtaja Eeva Ruissalo.

Porvoon kansallisten seniorien puheenjohtaja Risto Anttonen osallistui liittokokoukseen kotitoimistonsa jokimaisemassa.

Tampereen kansalliset seniorit ry:n toimistolla kuuntelemassa liiton tulevan toiminnan ja talouden suuntaviivoja 27. liittokokouksessa etäyhteydellä. Hilkka Kallio.

Sirpa Teräväinen, Liisa Moilanen Laukaasta ja Ulla Moilanen Muuramesta etäliittokokouksessa.

Päiviö Salo Espoosta osallistui liittokokouksen etänä.

– Liittokokouksen tauolla lähdin sauvakävelylenkille juuri toiselle kolmivuotiskaudelle valitun valtuuston puheenjohtajan Leena Jääskeläisen kannustamana. Ja vielä kuntamme mainion sloganin Hirveen ihana Hollola! -hengessä. (ks. Hollolan vaakuna) Kiersin osan seitsemän kilometrin Järvien kierros -lenkkiä. Kuvassa näkyy Vähä-Tiilijärvi Hollolassa ja kuvassa olen itse, kertoo Katriina Haapakangas.

Katriina Haapakankaan ottama kuva lenkiltään liittokokouspäivänä 18. marraskuuta.

Lue täältä kooste liittokokouksesta ja katso tallenteet liittokokouksesta!

Lue täältä Anneli Tainan haastattelu, kun hänet valittiin puheenjohtajaksi toiselle kaudelle.

Lue täältä vielä, ketkä valittiin Kansallisen senioriliiton johtajiksi.