Kuuntele ensimmäisen kauden jaksot täältä!

Seniori-podcastin ensimmäisessä podcast-sarjassa äänessä ovat senioripiirien puheenjohtajat ympäri maan. Jaksot julkaistiin kesällä 2020.

Kansallisen senioriliiton ensimmäinen podcast-sarja on ilmestynyt.

– Podcastit ovat jälleen uusi askel senioriliiton digiloikassa, joka on edennyt poikkeusoloissa suurin askelein. Podcasteissamme ääneen pääsevät ensimmäisinä liiton piirien puheenjohtajat, jotka kertovat kesästä ja elämän merkityksellisyydestä, sanoo toiminnanjohtaja Matti Niiranen

Ensimmäinen podcast-sarja on 15-osainen, ja haastateltavina ovat senioripiirien puheenjohtajat ympäri maan.

Haastattelijana on vaikuttamistyön suunnittelija Tiina Saari ja editoijana viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen.

Julkaistut podcastit löydät Ajankohtaista -osiosta, koosteena joka perjantai tämän sivun alalaidasta tai alta soittimesta.

Entä mikä oikein on tämä podcast?

Podcast on äänitallenne, joka julkaistaan verkossa. Sitä voi verrata radio-ohjelmaan, mutta rennolla otteella tehtyä podcastiamme ei lähetetä radiokanavalla.

Seniori-podcastin voi kuunnella Kansallisen senioriliiton verkkosivuilta silloin, kun sinulle sopii.

Jakso 1: ”Minulle ovat tärkeintä sanat kiitos ja kiitollisuus”

Jakso 2: ”Ystävällisyys tuo itselle hyvän mielen”

Jakso 3: ”Ihminen pystyy mihin vain, kun on sinut itsensä kanssa”

Jakso 4: ”Elämässä on välillä okaita, vastoinkäymisiä”