Etelä-Savon kansallinen senioripiiri 40 vuotta

Etelä-Savon kansallinen senioripiiri on perustettu 1983 ja siihen kuuluu seitsemän senioriyhdistystä. Jäseniä on nyt 780.

Etelä-Savon kansallisen senioripiirin 40-vuotista taivalta juhlittiin 16.8. Mikkelin Kenkäverossa kauniissa kesäsäässä ja mukavassa juhlatunnelmassa. Mikkelin yhdistyksen puheenjohtaja Ritva Kilpeläinen kertoi piirimme toiminnan historiaa vuosien varrelta. Piirin ja liiton puolesta tervehdyksen juhlaan toi piirin puheenjohtaja ja liittohallituksen jäsen Risto Hämäläinen.

Pappilaravintola Kenkävero tarjosi maistuvan kesäbrunssin ja Hannu Tarkiainen viihdytti musiikkiteemalla ”kevyesti keskellä kesäpäivää”. Mielenkiintoista oli myös kuulla Kenkäveron historiaa, jonka kertoi meille tietokirjailija Hannele Wirilander Mikkelin yhdistyksestä. Samalla vietimme myös perinteistä piirin kesäpäivää.