Kansallisen senioriliiton Kiertomatka Islantiin 6.9.2023-10.9.2023!

Tervetuloa mukaan Kansallisen senioriliiton ikimuistoiselle matkalle kiehtovaan Islantiin.

Matkalla mukana suomenkielinen paikallisopas sekä senioriliiton järjestöpäällikkö Pia Nyman.

Reykjavik - Luonnonvoimien muokkaama kiehtova Islanti sekä sen pääkaupunki Reykjavik tarjoaa matkailijalle ennenkokemattomia elämyksiä
Blue Lagoon - Blue Lagoon on ehkä yksi Islannin tunnetuimmista käyntikohteista. Täällä kuumien lähteiden ulkoilmakylpylässä viihtyvät niin turistit kuin paikallisetkin
Kultainen kolmio - Kultaiseen kolmioon kuuluu ehkä Islannin tunnetuimmat luonnonnähtävyydet.
Etelärannikko - Islannin etelärannikolta löytyy upeat Seljalandfossin ja Skógafossin vesiputoukset.

Pidätämme oikeudet muutoksiin. Haluaisitko lisätietoa matkasta tai henkilökohtaista palvelua? Soita Matkapoikien myyntipalveluun 010 2323200 tai jätä soittopyyntö. Vastuullinen matkanjärjestäjä matkalla on Matkapojat.

Lue lisää matkasta ja varaa paikkasi klikkaamalla tästä!