Senioriliiton "Seniorin tietopaketti" on nyt julkaistu!

Senioriliiton nettisivuille on avattu uusi osio ”Seniorin tietopaketti”. Sieltä löytyy ajankohtaista vinkkejä jokaisen seniorin arjen ja asumisen kysymyksiin sekä tietoa sote-palveluista ja eläkkeistä.

Senioriliitto on kerännyt seniorin tietopakettiin ajankohtaista tietoa terveydestä, palveluista ja eläkkeistä. Koostamastamme paketista löydät helposti linkkejä, joiden kautta voit lukea lisää tietoa. Liitto haluaa kulkea seniorin rinnalla arkisen elämän polulla.

Toiminnanjohtaja Matti Niiranen kertoo, että liitto syventää nyt järjestelmällisesti palveluitaan edunvalvonnan alueella.

– Nettisivujemme uusi osio ”Seniorin tietopaketti” sisältää tietoa esimerkiksi kunnallisten ja yksityisten hoivakotien valvonnasta, omaishoidosta ja kotitalousvähennyksestä. Sivuilla kerrotaan myös muun muassa eläkkeelle siirtymiseen varautumisesta, kuvailee Niiranen tietopaketin sisältöä.

Päivitämme pakettia ja tuotamme siihen jatkuvasti lisää ajankohtaista sisältöä. Keräämme seniorin elämään oleellisesti vaikuttavia tietoja sivullemme. Kannattaa siis seurata tätä sivustoa!

Tietopaketin on koostanut senioriliiton vaikuttamistyön suunnittelija Tiina Saari. Hän ottaa mielellään vastaan ideoita tietopaketin täydentämiseksi. Voit lähettää ehdotuksiasi ja palautetta osoitteeseen tiina.saari@senioriliitto.fi.

Seniorin tietopaketti löytyy täältä.

Näitä asioita senioriliiton seniorin tietopaketti sisältää

– Voit klikata suoraan alla olevasta linkistä sille sivulle, joka kiinnostaa sinua:

Seniorin tietopaketti

Hyvä tietää sote-palveluista

Hyvinvointi

Varaudu ajoissa

Asuminen

Senioreiden palveluiden valvonta

Tietoa eläkkeistä, tuista ja etuuksista

Talous