Patinan lukijamatka: Joulutorien Berliini 24.-27.11.2022

Berliini tunnetaan sykkivän ja trendikkään ilmapiirin lisäksi historiallisista nähtävyyksistä, kaupungin historiasta ja poliittisesta muutoksesta. Nopeasti muuttuva metropoli tunnetaan kansainvälisesti juhlien, vilkkaan yöelämän, nykyaikaisen arkkitehtuurin ja avantgarde-taiteen ansiosta.

Muuri erotti kaupungin vuosikymmeniä, joten Berliinissä on omalaatuista arkkitehtuuria ja kulttuuria. Kaupunki on muodostunut sen koskettavan menneisyyden mukaan ja se tarjoaa aikamatkan vuosikymmenten halki. Pitkän eristyksen vuoksi kaupungin länsi- ja itäosissa on oma tunnelmansa ja niissä kannattaa ehdottomasti vierailla. Saksan pääkaupungissa on lukemattomia nähtävyyksiä sekä valtava määrä tekemistä ja tapahtumia. Berliinissä on noin 60 joulutoria, joista muutamaan päästään tutustumaan tällä matkalla.

Matkalla on mukana Patinan edustajana ja matkaisäntänä senioriliiton hankekoordinaattori Timo Vuori.

Matka-ajankohta ja hinta: 24.-27.11.2022 (to-su)

995 €/hlö standard-luokan kahden hengen huoneessa

1050 €/hlö comfort-luokan kahden hengen huoneessa

Hintaan sisältyy:

• Finnairin reittilennot Helsinki-Berliini-Helsinki turistiluokassa veroineen

• matkatavarat ruumaan 23 kg/hlö

• majoitus jaetussa kahden hengen huoneessa 3 yötä

• aamiaiset, 3 lounasta ja illallinen

• lentokenttäkuljetukset Berliinissä, sekä muut ohjelman mukaiset kuljetukset

• opastettu kiertoajelu Berliinissä saavuttaessa, retki Potsdamiin ja vierailu Neues Palais'n palatsissa, vierailu Berliinin joulutoreilla

• suomea puhuvan oppaan palvelut kuljetuksilla ja retkillä

Lisämaksusta:

• yhden hengen huonelisä 170 € (yksinmatkustavan on varattava yhden hengen huone)

• liittymälennot muualta Suomesta

• etukäteen varatut istumapaikat Finnairin lennoilla

Huom! Neues Palais’n kierros tehdään kuulokkeiden kanssa englanninkielisellä selostuksella. Suomenkielinen opas ei voi opastaa.

Lue lisää ja varaa paikkasi klikkaamalla tästä!