Rodoksen lämpöön - lennot suoraan Tampereelta Air Balticilla  4.10.2022 - 11.10.2022

Rodoksen lämpöön - lennot suoraan Tampereelta Air Balticilla 4.10.2022 - 11.10.2022

Lähde Kansallisen senioriliiton rantalomalle Kreikan suositulle Rodoksen saarelle. AirBalticin suorat lennot Tampereelta vievät sinut edullisesti ja mukavasti nauttimaan viikon mittaisesta aurinkolomasta.

Varaa nyt ja lähde nauttimaan unelmien rantalomasta kauniilla Rodoksella!

Matkapoikien kautta varaat helpon ja turvallisen matkapaketin Rodokselle. Lentojen lisäksi hintaan sisältyy majoitus hyvätasoisessa hotellissa, retki Lindosiin, viiniretki sekä kreikkalainen ilta, lentokenttäkuljetukset, matkatavarat lennolla sekä suomenkielisen oppaan palvelut kohteessa. Matkan kesto on yksi viikko. Mukana myös senioriliiton edustaja!

Matkapoikien myyntipalvelu auttaa! Soita 010 2323200 tai lue lisää nettisivuilta klikkaamalla tästä!

Haluaisitko lisätietoa matkasta tai henkilökohtaista palvelua? Soita myyntipalveluumme 010 2323200 tai jätä soittopyyntö. Matka-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa matkaan liittyvissä kysymyksissä.

KATSO KAIKKI SENIORILIITON MATKAT MATKAPOJILLA >>