LOPPUUNMYYTY: Ruusujen Visby 14.6.-16.6.2024!

Tervetuloa mukaan Kansallisen senioriliiton ikimuistoiselle matkalle ruusujen Visbyyn Viking Gabriellalla! Kiehtova Gotlanti on vuosisatojen varrella houkutellut niin hansakauppiaita, valloittajia kuin taiteilijoita. Jo lähes 120 paikkaa on varattu, varaa sinäkin paikkasi nopeasti!

Seikkaile omin päin tai osallistu opastetuille retkille keskiaikaisessa Visbyssä tai Gotlannin kauneimpia maisemia ihaillen! Voit varata myös mielenkiintoisia retkiä Matkapoikien kautta. Matkalla on mukana matkaisäntänä ja senioriliiton edustajana senioriliiton viestintäpäällikkö Petri Rytkönen. Lisäksi tarjolla lisämaksullisia retkiä. Matka ei sovellu liikuntarajoitteisille matkustajille (matkalla ei ole esteettömiä kuljetuksia eikä hotellia, retkillä kävellään).

Hinta alkaen 237 €/henkilö

Risteilyn hintaan sisältyy

* Visbyn risteily Helsingistä valitussa hyttiluokassa 1-4 henkilölle
* Ateriapaketti: yksi buffet illallinen menomatkalla, meriaamainen sekä brunssi paluumatkalla, polttoaine- ja EU ilmastomaksu.

Lisähinnasta mm retket.

Lue lisää (mm matkaohjelma ja ehdot) ja varaa matkasi Matkapoikien kautta klikkaamalla tästä tai soittamalla numeroon 010 2323 200 (pvm/mpm). Pidätämme oikeudet muutoksiin. Ajantasaiset tiedot matkasta ja sen ehdoista löytyvät vastuullisen matkanjärjestäjän sivuilta.