Varaa paikkasi 9.7. mennessä! - Senioriliiton Patikkamatka Kitzbühelin maisemiin 8.-13.9.2024

Matkamme suuntautuu Itävaltaan, kuuluisan laskettelukeskuksen Kitzbühelin läheisyyteen.

Tervetuloa mukaan katsomaan missä se Palanderin Kalle voitti ne kaksi Maaliman Cupin pujottelua. Käytössämme on hotellissa joka ilta sauna ja uima-allas. Patikat ovat suunniteltu pituudeltaan joustavaksi ja niitä mahdollista muokata ryhmän kunnon ja motivaation mukaan. Ryhmä voidaan tarvittaessa myös puolittaa ja osa voi patikoida pitempään ja osa ottaa lyhemmät reitit.

Tietenkin tutustumme kuuluisaan Kitzbühelin kaupunkiin ja meidän oman St Johannin kylän kauppoihin ja ravintoloihin. St Johannissa sijaitsee myös kuuluisa olutpanimo Huber. Panimon yläkerrassa voi nauttia paikallista olutta pienen naposteltavan kera.

Matkan hintaan sisältyy puolihoito. Matka soveltuu kaikenikäisille hyvän peruskunnon omaaville. Ei sovellu liikuntarajoitteisille. Varmista paikkasi tälle upealle vaellusmatkalle ja ilmoittaudu pian mukaan!

Hinta alkaen 1575 €/hlö (puolihoito)

Lisätietoja ohjelmasisällöstä ja vaelluksista

Jouni Parkkali, puh. 0400 409 837, jouni.parkkali@liikuntamatkat.fi

Voit varata paikkasi Matkapojilta:

Soittamalla: 010 2323 200 ma-pe 9–16
Sähköpostitse: myyntipalvelu@matkapojat.fi
Lue lisää matkasta ja matkaohjelmasta Matkapoikien nettisivuilta klikkaamalla tästä!