Vuoden 2023 Eurooppa-tiedotuksen hanke

Senioriliitto tuotti Suomen ulkoministeriön Eurooppa-tiedottamisen hankeavustuksella tietoa ikäihmisten ihmisoikeuksista Euroopan Unionin alueella. Hanke toteutti tapahtuman Helsingin Keskustakirjasto Oodissa 24.10. Artikkelikokoelma julkaistiin syksyllä 2023.

Hankejulkaisu ikäihmisten ihmisoikeuksista Euroopan Unionissa

Senioriliitto on tuottanut yhteistyökumppaneiden kanssa hankejulkaisun ikäihmisten oikeuksista Euroopan Unioin alueella. Julkaisu sisältään perustietoa ihmisoikeuksista ja tarjoaa näkökulmia siihen, mitä ovat ikäihmisten ihmisoikeudet. Artikkelikokoelma julkaistaan syksyn 2023 aikana.

Tapahtuma Helsingin Keskustakirjasto Oodissa 24.10. klo 11 – 15: Ikäihmisten ihmisoikeudet Euroopan unionin alueella

Senioriliitto toteuttaa ulkoministeriön Eurooppa-tiedottamisen hankeavustuksella kaikille avoimen yleisötapahtuman, joka tarjoaa tietoa ja mahdollisuuden keskustella ikäihmisten ihmisoikeuksista Euroopan Unionin alueella. Mitä ylipäätänsä tarkoitetaan, kun puhutaan ikäihmisten ihmisoikeuksista.

Tapahtuma toteutettiin Helsingin Keskustakirjasto Oodin Kino Reginan tiloissa 24.10. klo 11:40 – 14:45. Tapahtuma oli maksuton ja avoin kaikille ikäihmisten ihmisoikeuksista kiinnostuneille. Tallenne tapahtumasta katsottavissa alta!