Lähetä juttu Patinaan

Täältä voit lähettää yhdistyksesi tai piirisi jutun lomakkeen kautta Patina -lehteen! Yhdistysten ja piirien aineistojen toimitus viimeistään Toimituksellisen materiaalin -päivinä, myöhästynyttä materiaalia ei välttämättä saada sisällytettyä haluttuun numeroon!

Yhdistykset ja piirit toimittavat Patina -lehteen tulevan materiaalin (käsikirjoituksen ja kuvat) vain sitä tarkoitusta olevan lomakkeen kautta, ei sähköpostitse. Toimitus pidättää oikeuden editoida tai täydentää tekstiä sekä käyttää tai olla käyttämättä lähetettyä kuvituskuvaa tai siirtää julkaisun seuraavaan julkaistavaan Patina -lehteen tai muuhun julkaisuympäristöön.

Kun olet lähettänyt juttusi Patinaan, saat automaattisen kuittausviestin lähetetystä jutusta ilmoittamaasi sähköpostiin. Varaamme kaikki oikeudet Patinaan lähetettyihin aineistoihin.

Muista painaa LÄHETÄ-nappia lomakkeen lopussa ennen kuin poistut tältä sivulta. Muutoin lomakkeelle kirjoitettu materiaali katoaa. MIkäli lomake ilmoittaa virheestä, tarkista kaikki punaisella tähdellä olevat kentät.

Älä käytä lomaketta täytettäessa selaimen automaatti täyttö -toiminta. Jos käytät, huolehdi että kaikki pakoilliset kentät ovat valkoisella pohjalla, jotta lomake tunnistaa kentät täytetyksi. Automaattinen täyttö jättää kentän siniseksi ja sen saa aktiiviseksi klikkaamalla kenttää ja painamalla välilyöntinäppäintä.