Lähetä pitkä juttu Patinan verkkolehteen

Tällä lomakkeella lähetät jutun kuvineen Patinan verkkolehteen julkaistavaksi. MIkäli olet lähettänyt jutun jo toisella lomakkkeella Patinaan, älä täytä tätä lomaketta. Huomioithan, että toimitus ja senioriliiton toimisto varaavat kaikki oikeudet juttuun ja sen kuvitukseen sekä mahdolliseen editointiin. Juttujen julkaisemisesta vastaa senioriliiton toimisto.

Lisätietoja sähköisistä Patina -jutuista voi kysyä sähköpostitise viestintäpäällikkö Petri Rytköseltä: petri.rytkonen@senioriliitto.fi

Juttujen julkaisuaikataulua on noin kaksi viikkoa. Loma-aikoina pidempään.

Kun olet lähettänyt juttusi Patinaan, saat automaattisen kuittausviestin lähetetystä jutusta ilmoittamaasi sähköpostiin. Varaamme kaikki oikeudet Patinaan lähetettyihin aineistoihin.

Muista painaa LÄHETÄ-nappia lomakkeen lopussa ennen kuin poistut tältä sivulta. Muutoin lomakkeelle kirjoitettu materiaali katoaa. MIkäli lomake ilmoittaa virheestä, tarkista kaikki punaisella tähdellä olevat kentät.

Älä käytä lomaketta täytettäessa selaimen automaatti täyttö -toiminta. Jos käytät, huolehdi että kaikki pakoilliset kentät ovat valkoisella pohjalla, jotta lomake tunnistaa kentät täytetyksi. Automaattinen täyttö jättää kentän siniseksi ja sen saa aktiiviseksi klikkaamalla kenttää ja painamalla välilyöntinäppäintä.