Helsingin Rohkeasti senioriksi -kurssi 16.-17.3.2020

16.3.2020 10:00 - 17.3.2020 14:00

Tervetuloa Rohkeasti seniori -hankkeen järjestämälle Rohkeasti Senioriksi -kurssille Helsinkiin maanantaina 16.3. kello 10:00 – 14:00 ja tiistaina 17.3.2020 kello 10:00 – 14:00. Kurssi järjestetään Helsingin keskustakirjasto Oodin Kuutio-tilassa. Osoite on Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki. Kurssi on kaksipäiväinen.

Tilaan mahtuu enintään 40 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Osallistuja voi olla osallistunut syksyllä 2019 Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille Helsingissä tai Uudellamaalla.

Kurssilla syvennytään eläkkeelle siirtymisen jälkeen lisääntyvän ajan hyödyntämiseen. Kurssilla esitellään esimerkiksi vapaaehtoistyön monimuotoisia toimintamahdollisuuksia ja mahdollisuuksia. Tavoitteena on aktivoida osallistujia toimimaan vapaaehtoistyön parissa ja tarjota heille koulutusta ja valmennusta erilaisissa tehtävissä toimimiseen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat.