Lappeenrannan Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 16.-17.3.2020

16.3.2020 12:30 - 17.3.2020 15:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin Lappeenrannassa maanantaina 16.3. kello 12:30– 15.30 ja tiistaina 17.3.2020 kello 12.30 – 15.30. Kurssi järjestetään Lappeenrannan pääkirjaston aulan kokoustilassa. Osoite on Valtakatu 47, 53101 Lappeenranta. Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 16 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujina toimivat muun muassa hankkeen keulahahmona toimiva professori Jorma Uotinen, yhteisövalmentaja Anna Pylkkänen sekä Nyky Vanhanen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.