Joensuun Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 20.-21.4.2020

20.4.2020 16:30 - 21.4.2020 19:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin Joensuussa maanantaina 20.4. kello 16:30– 19.30 ja tiistaina 21.4.2020 kello 16.30 – 19.30. Kurssi järjestetään Joensuun Urheilutalon Isossa kokoustilassa. Osoite on Koskikatu 12, 80100 Joensuu. Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 17 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujana toimivat hankkeen keulahahmo, professori Jorma Uotinen sekä eläkkeellä oleva turvallisuusalan asiantuntija Margit Sasi.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.