Jyväskylän Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 6.-7.5.2020

6.5.2020 11:30 - 7.5.2020 14:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin Jyväskylässä keskiviikkona 6.5. kello 11:30– 14.30 ja torstaina 7.5.2020 kello 11.30 – 14.30. Kurssi järjestetään Jyväskylän kirjaston Wolmari-salissa. Osoite on Vapaudenkatu 39–41 PL 50, 40101 Jyväskylä. Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 50 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujat varmistuvat myöhemmin.

ILMOITTAUTUMINEN

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.