Rohkeasti seniori -hankkeen senioritanssinohjaajakurssi Vantaalla 24.-25.2.2020

24.2.2020 08:30 - 25.2.2020 16:00

Tervetuloa Rohkeasti seniori -hankkeen järjestämälle Rohkeasti Senioriksi -kurssille maanantaina 24.2. kello 8:30– 16:00 ja tiistaina 25.2.2020 kello 8.30 – 16:00. Kurssi järjestetään Vantaan Tanssiopiston tiloissa Myyrmäessä. Osoite on Kilterinkuja 2 01600 Vantaa. Kurssi on kaksipäiväinen.

Tilaan mahtuu enintään 20 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Osallistuja voi olla osallistunut syksyllä 2019 Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille Helsingissä tai Uudellamaalla.

Kurssi toteutetaan senioritanssiohjaajakurssina, jonka toteuttajana toimii Ikäinstituutin senioritanssikouluttaja. Kurssilla opetellaan yleisimpiä senioritansseja ja tämän lisäksi valmennetaan osallistujia toimimaan myös itse tanssinohjaajana. Tavoitteena on saada monia koulutettuja ja halukkaita senioritanssien vetäjiä ja ohjaajia osaksi aktiivista ja monimuotoista vapaaehtoistyön kenttää.

Senioritanssinohjaajakurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

ILMOITTAUTUMINEN:

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat.