Rohkeasti senioriksi -kurssi Porissa

9.12.2020 12:00 - 9.12.2020 16:30

Tervetuloa Rohkeasti senioriksi -kurssille keskiviikkona 11.12. klo 12.00–16.30. Yksipäiväinen kurssi järjestetään Porin Viikkarin Valkaman Saarelma-tilassa. Osoite on Juhana Herttuankatu 17, 28100 Pori.

Noudatamme tapahtumissamme THL:n yleisiä ohjeita koronaviruksen ehkäisemiseksi ja lisäksi olemme laatineet omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään kurssille hyväksytyille osallistujille noin viikko ennen kurssia. Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskin ja käsidesiä. Tapahtumiin otetaan alle puolet käytössä olevasta tilakapasiteetista, jotta riittävien turvavälien pitäminen on mahdollista. Flunssaoireisena kurssille ei tule osallistua.

Tilaan otetaan alustavasti enintään 20 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen, mutta ilmoittautumisen voi perua vielä kurssipäivänäkin. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

ILMOITTAUDU Porin kurssille painamalla tästä!

Kurssilla syvennytään eläkkeelle siirtymisen jälkeen lisääntyvän vapaa-ajan hyödyntämiseen. Kurssilla käsitellään seuraavia teemoja: järjestö- ja vapaaehtoistoiminnan ulottuvuudet (Satakunnan kansallisten senioreiden piirin puheenjohtaja Pertti Harju sekä Satakunnan yhteisökeskuksen toiminnanjohtaja Milja Karjalainen), viestintä järjestötyössä (kouluttaja Niilo Nissinen, Kansio ry) sekä seniorikansalaisen talous (lakimies Jani Rosendahl, ja asiakkuusasiantuntija Miika Eskelinen, OP).

Kurssi on yksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti hankkeen kohderyhmään kuuluvat (lähivuosina eläkkeelle jääneet/jäämässä olevat). Voimme kuitenkin ottaa myös pidempään eläkkeellä olleita, mikäli paikkoja jää jäljelle.

Hyväksytystä kurssi-ilmoittautumisesta tulee vahvistus lomakkeella annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Peruutusehdot: Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi. Ilmoittautumisen voi perua vaikka samana päivänäkin, flunssaoireisena tai huonovointisena kurssille ei tule osallistua.