Rovaniemen Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 30.-31.3.2020

30.3.2020 12:30 - 31.3.2020 15:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin Rovaniemellä maanantaina 30.3. kello 12:30– 15.30 ja tiistaina 31.3.2020 kello 12.30 – 15.30. Kurssi järjestetään Rovaniemen pääkirjaston Isossa kokoustilassa. Osoite on Jorma Eton tie 6, 96100 Rovaniemi. Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 31 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujat varmistuvat myöhemmin.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.