Tampereen Rohkeasti senioriksi -kurssi 9.-10.3.2020

9.3.2020 10:00 - 10.3.2020 16:00

Tervetuloa Rohkeasti seniori -hankkeen järjestämälle Rohkeasti Senioriksi -kurssille Tampereella maanantaina 9.3. kello 10:00 – 14:00 ja tiistaina 10.3.2020 kello 12:00 – 16:00. Kurssi järjestetään Tampereen pääkirjasto Metson Tammi-salissa. Osoite on Pirkankatu 2, 33101 Tampere. Kurssi on kaksipäiväinen.

Tilaan mahtuu enintään 21 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Osallistuja voi olla osallistunut syksyllä 2019 Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille Tampereella.

Kurssilla syvennytään eläkkeelle siirtymisen jälkeen lisääntyvän ajan hyödyntämiseen. Kurssilla esitellään esimerkiksi vapaaehtoistyön monimuotoisia toimintamahdollisuuksia ja mahdollisuuksia. Tavoitteena on aktivoida osallistujia toimimaan vapaaehtoistyön parissa ja tarjota heille koulutusta ja valmennusta erilaisissa tehtävissä toimimiseen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat.