Turun Rohkeasti senioriksi -kurssi 28.4.2020

28.4.2020 12:00 - 28.4.2020 16:00

Tervetuloa Rohkeasti seniori -hankkeen järjestämälle Rohkeasti Senioriksi -kurssille Turussa tiistaina 28.4.2020 kello 12:00 – 16:00. Yksipäiväinen kurssi järjestetään Turun kansallisten senioreiden tiloissa. Osoite on Uudenmaankatu 17, 20500 Turku.

Tilaan mahtuu enintään 40 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Osallistuja voi olla osallistunut syksyllä 2019 Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille Turussa.

Kurssilla syvennytään eläkkeelle siirtymisen jälkeen lisääntyvän ajan hyödyntämiseen. Kurssilla esitellään esimerkiksi vapaaehtoistyön monimuotoisia toimintamahdollisuuksia ja mahdollisuuksia. Tavoitteena on aktivoida osallistujia toimimaan vapaaehtoistyön parissa ja tarjota heille koulutusta ja valmennusta erilaisissa tehtävissä toimimiseen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on yksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.