Tule mukaan: EETUn EU-vaalipaneeli 29.5.2024

Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry järjestää suuren europarlamenttivaalipaneelin Cinema Orionissa keskiviikkona 29.5.2024 klo 10:30-12:00. Ennen vaalipaneelia on kahvitarjoilu klo 9:45-10:30.

Vaalipaneelin teemana on ikäihmisten oikeudet EU:ssa sekä ikääntyneen väestön merkitys ja tarpeet. Vaalipaneelin juontaa toimittaja Jari Korkki.

Panelistit

Kokoomus: Sirpa Pietikäinen, EU-parlamentaarikko
Perussuomalaiset: TBA
SDP: TBA
Keskusta: Timo Kaunisto, Agronomiliiton toiminnanjohtaja
Vihreät: TBA
Vasemmistoliitto: Harri Pikkarainen, ylilääkäri
RKP: Eva Biaudet, kansanedustaja
KD: TBA
Liike Nyt: TBA

Tiedot päivittyvät sitä mukaan, kun saamme tietoja panelisteista.

Vaalipaneeli on kaikille avoin. Osallistuminen edellyttää kuitenkin ilmoittautumista ennakkoon. Tapahtumapaikalle Cinema Orioniin mahtuu 180 osallistujaa.  Huomaathan, ettei Cinema Orion ole täysin esteetön. https://cinemaorion.fi/saavutettavuus/

Tapahtumaan voi osallistua myös etänä. Stream-linkki lähetetään etänä osallistuville viimeistään tapahtumapäivää edeltävänä päivänä sähköpostitse. Ilmoittaudu klikkaamalla tästä mukaan tapahtumaan.

Muistathan perua osallistumisesi tapahtumaan, mikäli et pääse paikalle. Näin paikkasi voidaan vapauttaa toiselle osallistujalle.

Vaalipaneeli toteutetaan lähes kokonaan suomeksi. Tapahtuma on maksuton. Emme korvaa matkakuluja.

Tapahtuma toteutetaan kansalaisjärjestöille myönnettävällä Valtioneuvoston kanslian Eurooppa-tiedotukseen tarkoitetulla valtionavustuksella.