Kysy peruutuspaikkoja:  Senioriliiton paikallisia makuja ja patikointia Andorrassa 14.5. - 20.5.2024

Kysy peruutuspaikkoja: Senioriliiton paikallisia makuja ja patikointia Andorrassa 14.5. - 20.5.2024

Lähde tutustumaan Andorran historiaan ja nykypäivään paikallisten makujen ja kevyen patikoinnin lomassa.

Ohjelma sopii kaikenikäisille peruskuntoisille, tervejalkaisille ihmisille. Hintaan sis. suorat lennot ja matkatavarat, majoitus 2 hengen huoneessa aamiaisin, 2 ohjattua patikointiretkeä, 5 illallista, kuljetukset kohteessa, sisäänpääsymaksut kohteissa, paikallisoppaan palvelut ja suomenkielinen opas. Matkalla mukana Senioriliiton edustaja!

Patikointia, upeita maisemia ja paikallisia makuja Andorrassa!

Lähde tututumaan Andorran historiaan ja nykypäivään paikallisten makujen ja kevyen patikoinnin lomassa. Ohjelma sopii kaikenikäisille peruskuntoisille ihmisille, mutta ei liikuntarajoitteisille sillä maasto on kivikkoista. Ohjaajamme asuu samassa hotellissa yhdessä ryhmän kanssa. Vaellusreittien vetäminen tapahtuu paikallisen ammattiohjaan avustamana.

Otathan oman täytettävän juomapullon mukaan patikkamatkalle!

Lue lisää (mm matkaohjelma ja ehdot) ja kysy peruutuspaikkoja Matkapoikien kautta klikkaamalla tästä tai soittamalla numeroon 010 2323 200 (pvm/mpm). Pidätämme oikeudet muutoksiin. Ajantasaiset tiedot matkasta ja sen ehdoista löytyvät vastuullisen matkanjärjestäjän sivuilta.