Rohkeasti eläkkeelle -kurssi Kouvolassa

7.12.2020 12:30 - 8.12.2020 16:00

Tervetuloa Rohkeasti eläkkeelle -kurssille maanantaina 7.12. ja tiistaina 8.12.2020 klo 12.30–16.00. Kaksipäiväinen kurssi järjestetään Kouvola-talon Honka-salissa. Osoite on Varuskuntakatu 11, 45100 Kouvola

Noudatamme tapahtumissamme THL:n yleisiä ohjeita koronaviruksen ehkäisemiseksi ja lisäksi olemme laatineet omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään kurssille hyväksytyille osallistujille noin viikko ennen kurssia. Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskin ja käsidesiä. Tapahtumiin otetaan alle puolet käytössä olevasta tilakapasiteetista, jotta riittävien turvavälien pitäminen on mahdollista. Flunssaoireisena kurssille ei tule osallistua.

Tilaan otetaan alustavasti enintään 25 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen, mutta ilmoittautumisen voi perua vielä kurssipäivänäkin. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

ILMOITTAUDU Kouvolan kurssille painamalla tästä!

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssilla kuullaan seuraavat puheenvuorot, joiden aikana on mahdollisuus myös keskustella ja jakaa omia kokemuksia toisten kanssa:

7.12.

Kulttuuria etsimässä (professori Jorma Uotinen)
Miten sopeutua muutokseen? (yhteisövalmentaja Anna Pylkkänen)

8.12.

Mitä mahdollisuuksia eläkkeelle siirtyminen avaa? (yhteisövalmentaja Anna Pylkkänen)
Vapaaehtoisuus eläkeaikana (Raimo Kinnunen)

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat sekä hankkeen kohderyhmään kuuluvat (lähivuosina eläkkeelle jääneet/jäämässä olevat). Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia sekä pidempään eläkkeellä olleita, mikäli paikkoja jää jäljelle.

Hyväksytystä kurssi-ilmoittautumisesta tulee vahvistus lomakkeella annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Peruutusehdot: Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi. Ilmoittautumisen voi perua vaikka samana päivänäkin, flunssaoireisena tai huonovointisena kurssille ei tule osallistua.