Senioriliiton edunvalvontapäivä Helsingissä 1.10.2019

1.10.2019 09:45 - 1.10.2019 15:00

Tervetuloa senioriliiton edunvalvontapäivään tiistaina 1.10.2019

Meillä on ilo kutsua Sinut Kansallinen senioriliitto ry:n historian ensimmäiseen edunvalvontapäivään tiistaina 1.10. kello 10:15 – 15:00. Tilaisuus järjestetään Helsingissä Kansaneläkelaitoksen päätoimitalon auditoriossa. Osoite on Nordenskiöldinkatu 12, 00250 Helsinki. Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla klo 9:45.

Auditoriossa istumapaikkoja on 90, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Edunvalvontapäivä on tarkoitettu erityisesti vanhusneuvostojen ja kunnanvaltuustojen jäsenille sekä omassa yhdistyksessään edunvalvonta-asioista vastaaville liiton jäsenille.

Edunvalvontapäivän teemoina ovat mm. ajankohtaiset sotu – ja sote -asiat, vanhusneuvostot, eläkkeet ja ikääntyneiden toimeentulo. Puhujina tilaisuudessa ovat mm. eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Mia Laiho, Kelan johtaja Kari-Pekka Mäki-Lohiluoma ja Kuntaliiton erityisasiantuntija Anna Haverinen sekä senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina ja toiminnanjohtaja Matti Niiranen.

Tilaisuus on maksuton ja senioriliitto tarjoaa jäsenilleen kahvitarjoilun ja lounaan. Matkakuluista kukin osallistuja vastaa itse.

Ilmoittaudu tämän linkin kautta viimeistään 25.2019. Tapahtuma on täynnä.

Kaikkien tilaisuuteen osallistuvien tulee ilmoittautua kirjallisesti liiton nettisivujen etusivulta (www.senioriliitto.fi) tai mobiilisovelluksen kautta. Aiemmat suulliset tai sähköiset ilmoittautumiset eivät kirjaudu!

Lisätietoja ilmoittautumisesta antaa toimistonhoitaja Johanna Ahti, puhelin

050 564 2656 tai sähköposti johanna.ahti@senioriliitto.fi.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa edunvalvonnan suunnittelija Timo Vuori, puhelin

050 472 0084 tai sähköposti timo.vuori@senioriliitto.fi.

Tervetuloa!

Kansallinen senioriliitto ry

Anneli Taina                                                        Matti Niiranen

puheenjohtaja                                                    toiminnanjohtaja