Hanketiimin kuulumisia

Hanke toteuttaa Rohkeasti Seniori -yleisötilaisuuden maaliskuussa yhteistyössä Helsingin keskustakirjasto Oodin kanssa. Tämän jälkeen osa hankkeen toimihenkilöistä pitää vuosilomiaan huhtikuussa.

Hanke on nyt toteuttanut toistaiseksi viimeiset Rohkeasti eläkkeelle - ja -senioriksi -kurssinsa. Tulevaa Rohkeasti seniori -toimintaa suunnitellaan kevään aikana.

Maaliskuun 22. päivänä klo 10:30–12:30 Helsingin keskustakirjasto Oodin Kino Regina -tilassa järjestettävän Rohkeasti Seniori -yleisötilaisuuden ilmoittautuminen on avoinna! Ilmoittaudu halutessasi ennakkoon painamalla tästä. Tilaisuudessa julkistetaan myös hankkeen kolmivuotista taivalta ja teemoja esittelevä Rohkeasti seniori -hankeopas.

Rohkeasti seniori -hanketiimi jatkaa nykyisellä kokoonpanollaan toukokuun loppuun saakka. Etätoiminnan kehittäjä ja hankesuunnittelija ovat vuosilomalla 28.3.-29.4.2022 välisen ajan. Tänä aikana hankekoordinaattori Timo Vuori on tavoitettavissa normaalisti lukuunottamatta 28.-29.3. välistä lyhyttä aikaa.

Hankkeen vapaaehtoisia aktiiveja kannustetaan toteuttamaan matalan kynnyksen tapahtumia koronarajoitusten nyt hellittäessä. Vaikka hanke ei voi enää tukea matalan kynnyksen tapahtumien järjestämistä tavalliseen tapaan, voimme edelleen lähettää materiaalipaketteja tapahtumia varten. Materiaalitilaukset voi tehdä sähköpostitse rose@senioriliitto.fi.

Mukavaa kevään alkua hanketta seuraaville!

Hanketerveisin

Timo, Henri ja Aku