Ilmoittaudu mukaan Rohkeasti eläkkeelle -tapahtumaan Helsinkiin!

Tervetuloa Helsingin Rohkeasti eläkkeelle -kurssille 14.5.–15.5. klo 9:00–14:45. Kurssi on tarkoitettu sinulle, joka olet vasta suunnittelemassa omannäköistäsi eläkeaikaa tai kenties haluat uusia ajatuksia sen suunnitteluun.

Kurssin järjestävät yhteistyössä Kansallinen senioriliitto ry ja Suomen Golfliitto ry. Tapahtuma järjestetään Paloheinägolfin tiloissa. Osoite on Kuusmiehentie 13, 00670 Helsinki.

Kurssilta saat tukea ja kannustusta sekä ideoita rohkeasti omaan eläkeaikaasi. Käsiteltävinä teemoina on muun muassa muutoksen kohtaaminen eläkkeelle siirryttäessä sekä mahdollisuudet ja vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Jokaisen eläkeaika on ainutlaatuinen, ja kurssilla tarjotaan näkökulmia aktiiviseen eläkeaikaan siirtymiseen.

Kurssille ilmoittaudutaan etukäteen. Kurssimaksu on 30 € ja se sisältää kurssipäivien aikana aamukahvit, päivälliset, luennot ja golfiin tutustumisen lajiopettajan johdolla. Kurssi on suunnattu lähtökohtaisesti eläkkeelle jäämässä oleville sekä hiljattain eläkkeelle jääneille henkilöille.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu rohkeasti mukaan painamalla tästä