Hankkeen huhtikuun kurssit järjestetään etätoteutuksia jatkaen

Rohkeasti seniori -hankkeen huhtikuun 2021 kurssit järjestetään etätoteutuksena koronatilanteen johdosta.

Olemme järjestäneet kaikki kevätkauden toistaiseksi pidetyt hankkeen kurssit etätoteutuksena. Koronatilanteen jatkuessa edelleen huonona olemme siirtäneet myös huhtikuun kurssit etätoteutuksella Teams-sovelluksessa. Olemme saaneet kevätkauden varrella runsaasti kokemusta ja palautetta etäkurssien toteutuksesta, ja etämuotojen kehitystyö jatkuu edelleen. Kevään etäkursseillemme on ilmoittautunut tähän mennessä keskimäärin yli 23 henkilöä kurssia kohden.

HUHTIKUUN ETÄTOTEUTUKSELLA JÄRJESTETTÄVÄT KURSSIT:

Rohkeasti eläkkeelle -kurssit

Rohkeasti senioriksi -kurssit

Tervetuloa tutustumaan lisää kursseihimme ja ilmoittautumaan! Muista myös vinkata kurssistamme tutuillesi tai ystävillesi, jotka kenties pohtivat omaa eläkeaikaansa tai suunnittelevat vasta sen alkua! Kurssimme ovat osallistujilleen täysin maksuttomia.

TEAMS-etäkursseihin liittyen:

Teams-sovellusta ei tarvitse ladata tietokoneelle, osallistua voit myös nettiselaimella. Osallistujille lähetetään Teams-kokoukseen osallistumisesta ohjevideo ennen kurssia, jotta käytettävä kurssialusta tulee kaikille tutuksi. Tervetuloa #rohkeasti mukaan!