Ilmoittautuminen Oodin Rohkeasti Eläkkeelle -tilaisuuteen on nyt avoinna

Tänä syksynä Rohkeasti Seniori -hankkeen tiimoilta järjestetään Helsingin keskustakirjasto Oodissa kaksi erillistä tapahtumaa. Niistä ensimmäinen, kaksipäiväinen Rohkeasti Eläkkeelle -kurssi (28.10. ja 30.10.) on osallistujamäärältään jo lähes täynnä.

Kurssin lisäksi Oodissa järjestetään perjantaina 22.11.2019 klo 13.00-16.00 suurempi yleisötilaisuus. Tilaisuudessa esiintyy Jorma Uotinen, ja sen lisäksi osallistujat pääsevät seuraamaan valmentaja Anna Pylkkäsen juontamaa paneelikeskustelua.

Paneelikeskusteluun osallistuvat muun muassa Jorma Uotinen, Kansallisen senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina sekä Taideyliopiston Sibelius-Akatemian tutkijatohtori Tuulikki Laes. Kukin panelisti tuo yhteiseen keskusteluun oman, asiantuntevan näkökulmansa. Keskusteltavina aiheina ovat esimerkiksi eläkkeelle jäämiseen ja eläkeajan ajanviettoon liittyvät kysymykset.

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan etukäteen Kilta-järjestelmän kautta, jonne pääset oheisesta linkistä:

Tervetuloa kuuntelemaan mielenkiintoista paneelikeskustelua sekä kuulemaan Jorma Uotisen musisointia! Tilaisuus on maksuton.