Senioritanssinohjaajaksi valmentava Rohkeasti senioriksi -kurssi Vantaalla

Oletko kiinnostunut tanssimisesta eläkeajan harrastuksena?

Haluaisitko joskus olla järjestämässä yhteisölliseen hauskanpitoon ja tanssin riemuun keskittyviä tapahtumia?

Nyt sinulla on erinomainen mahdollisuus saada valmennusta senioritansseista sekä niiden ohjaamisesta!

Rohkeasti seniori -hanke ja Vanhustyön keskusliiton koulutetut senioritanssinohjaajat järjestävät kaksipäiväisen ohjauskurssin Vantaan Myyrmäessä 24.-25.2.2020. Kurssi järjestetään Vantaan tanssiopiston tiloissa (Kilterinkuja 2).

Kurssin jälkeen on mahdollista, että voit olla tulevaisuudessa järjestämässä omalle lähiseudullesi senioritansseja, jotka keräävät yhteen tansseista kiinnostuneita ihmisiä yhteisen harrastuksen pariin. Mahdollisuuksia on lukuisia!

Kurssi on kaksipäiväinen ja osallistujille maksuton. Kurssilla tarjotaan tanssin perusteiden opetusta yleisimpiin senioritansseihin sekä valmennusta senioritanssien yhteisöllisen ilon ja hauskanpidon jakamiseen myös toisille.

Tutustu lisää senioritanssinohjaajakurssiin tästä linkistä ja ilmoittaudu mukaan:

Kurssi toteutetaan Rohkeasti seniori -hankkeen alaisuudessa. Rohkeasti seniori -hanke on STEA-rahoitettu hanke, jonka tarkoituksena on kannustaa eläkeikää lähestyviä ja hiljattain eläkkeelle siirtyneitä osallistumaan rohkeasti hankkeen järjestämille kursseille, senioritoimintaan ja aktiiviseen yhteiskunnan jäsenyyteen.