Talven Rohkeasti eläkkeelle - ja senioriksi -kurssit käynnistyvät pian

Talven ensimmäinen hankkeen kurssi järjestetään ensi viikolla Jyväskylän alueella etätoteutuksena.

Rohkeasti seniori -hanke joutui perumaan Kouvolan Rohkeasti eläkkeelle -kurssiin liittyneen lähipäivän (20.1.), koska koronatilanne ei Kymenlaaksossa ole helpottunut ja Aluehallintovirasto on pitänyt yleisötilaisuuksia koskevat rajoituksensa edelleen voimassa. Pyrimme toteuttamaan osan Rohkeasti eläkkeelle -kurssilta jääneestä sisällöstä Kouvolan Rohkeasti senioriksi -kurssilla maaliskuussa.

Talven ensimmäinen kurssi päästään järjestämään näin ollen Jyväskylän alueella torstaina 28.1.2021. Kurssi on jo täynnä, eli Teams-kokouksen linjoille on tulossa yhteensä 30 kurssilaista. Hanke varautuu toteuttamaan tavoitteitaan suunnitellusti ja järjestämään tarvittaessa etäkursseja mm. viime joulukuun kokemustensa ja pilotointinsa myötä.

2.-3.2.2021 etäkurssi järjestetään Lahden alueella, myöskin etätoteutuksena. Kurssille on vielä muutama paikka vapaana, ilmoittaudu siis pikimmiten:

3.-4.2.2021 järjestetään talven ensimmäinen Rohkeasti senioriksi -etäkurssi Tampereen alueella. Tervetuloa ilmoittautumaan etäkurssille:

Ilmoitamme mahdollisista muutoksista kursseillemme ilmoittautuneille hyvissä ajoin. Jos Sinulla on kysyttävää liittyen hankkeen toimintaan tai kursseihin, voit ottaa Rohkeasti seniori -hanketiimiin yhteyttä sähköpostitse osoitteen rose@seniorilitto.fi kautta.