Tarkkailemme koronatilannetta ja rajoituksia lähikurssiemme suhteen

Rohkeasti seniori -hankkeen tavoitteena on toteuttaa 15 lähikurssia syksyn 2021 aikana. Tarkkailemalla koronavirustilannetta ja paikallisia rajoituksia hanke pyrkii ennakoimaan mahdolliset muutostarpeet hyvissä ajoin.

Syyskauden ensimmäiset kurssit järjestetään 25.8. Rauman Kulttuuritalo Posellilla (lue lisää tästä) ja 31.8. Mikkelin Sokos Hotel Vaakunan auditoriossa (lue lisää tästä). Molemmille kursseille on vielä tilaa. Lue lisää kursseista painamalla linkkejä!

Varaudumme tarvittaessa siirtämään kurssit etätoteutukseen, mikäli paikallisen aluehallintoviraston suositukset ja määräykset eivät mahdollista lähikurssin toteutusta. Olemme THL:n, Opetus- ja kulttuuriministeriön sekä AVIn ohjeistusten täydennykseksi laatineet kursseillemme myös omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään osallistujille noin viikkoa ennen kurssiajankohtaa.

Turvaohjeisiimme kuuluu mm. seuraavia asioita:

-Tulethan paikalle vain terveenä!

-Koko kurssin aikana on osallistujien käytettävissä käsidesiä.

-Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskit.

-Noudatamme ja pidämme turvavälejä koko kurssin ajan.

-Vältämme ruuhkautumista esimerkiksi paikalle saapumisessa ja tilasta poistuessa.

-Paikalla oleva hanketyöntekijä ohjeistaa turvallisuuskäytänteistä kurssitilaisuuden aikana.

-Suosittelemme vahvasti, että osallistujamme ovat ottaneet heille tarjottavat koronarokotteet tai ovat sairastaneet koronaviruksen enintään kuuden kuukauden sisällä (väliaikainen immuniteetti).

Tervetuloa lähikursseillemme! Huolehdimme hanketiimissä parhaamme mukaan sekä osallistujien että asiantuntijapuhujien turvallisuudesta, jotta voisimme kaikesta huolimatta pitää antoisan, kasvokkain tapahtuvan lähikurssin.